Klachtenregeling

De Stichting Patiëntenplatform Sarcomen biedt graag kwalitatief goede dienstverlening

Het kan echter wel eens anders lopen dan verwacht.
In dat geval horen we graag van je.

We proberen te leren van eventuele fouten door te luisteren naar klachten.
Soms is een goed gesprek voldoende om de onvrede weg te nemen. Indien dat niet genoeg is, hebben wij een klachtenprocedure, zodat je de kans hebt jouw klacht breder in de organisatie kenbaar te maken.

Als je een klacht hebt, handel dan als volgt:

  1. Probeer met argumenten je klacht te bespreken met diegene die bij de klacht betrokken is.
    Wellicht komen beide partijen er samen op een goede manier uit!
  2. Als het bovenstaande niet lukt, dan kun je jouw klacht per E-mail sturen aan:
    secretaris@patientenplatformsarcomen.nl of met een voldoende gefrankeerde brief gericht aan:
  • Patiëntenplatform Sarcomen
    t.a.v. de Secretaris
    Postbus 8152
    3503 RD Utrecht
    Nederland